skip to Main Content
Communicatieadvies

Een goed communicatieadvies begint met het achterhalen van de echte vraag. Dat is niet altijd de vraag waarmee klanten bij mij terechtkomen. Door vragen te stellen, achterhaal ik wat je echt wilt bereiken met je communicatie. Dat wordt het vertrekpunt voor mijn advies. Dat advies ontvang je in een grondig, maar bondig en overzichtelijk communicatieplan. En omdat ik naast communicatieadviseur ook tekstschrijver ben, kan ik een deel van de uitvoering ook voor mijn rekening nemen. Natuurlijk kun je dit ook in eigen beheer doen.

Intern communicatieadvies

Ik geef advies over hoe je bepaalde onderwerpen met medewerkers kunt communiceren. Daarbij maak ik optimaal gebruik van de communicatiekanalen die al aanwezig zijn in het bedrijf. En waar nodig vul ik die aan met nieuwe middelen.

Extern communicatieadvies

Je wilt graag iets delen met je relaties of klanten. Maar je weet niet zo goed hoe je dit aanpakt. Ik help je hierbij. Ik verdiep me in jouw doelgroep en bekijk hoe je deze het beste kunt bereiken.

Bladformule

Een relatiemagazine. Dat lijkt je wel wat. Of misschien wil je de nieuwsvoorziening naar medewerkers professionaliseren. Maar hoe pak je dat eigenlijk aan, zo’n magazine? Ik ontwikkel een bladformule, waarbij ik uitga van de informatiebehoefte van de doelgroep. En als je dat graag wilt, richt ik de redactie in, waarbij ik zelf beschikbaar ben voor hoofd- of eindredactie.

Ben je op zoek naar een communicatieadvies dat het echte probleem aanpakt? Neem dan contact met mij op.

Back To Top